Entry: Mari Boikot! Monday, January 12, 2009
4 comments

ahmadipeace
January 26, 2009   12:34 PM PST
 
bagi saya, hendak 1000 daya ,x nak 1000 dalih,kt tengok berapa lama orang palestin menderita kerana kekejaman yahudi,tapi kita dok senang beli barang mereka. jenuh buat demo tapi orang zionis laknat buat dek je dgn bantahan seluruh dunia. jadi apa salahnya kita berkorban untuk palestin. kalau nak angkat senjata ,kita x mampui nak buat.jadi marilah kita boikot yahudi sehabis mungkin. kecuali produk elektronik di mana kita amat perlukan pd zaman skrg, yg lain2 tu kita boikotlah.bukan x de alternatif yang lain.orang kita pun pandai ciplak barang zionis.kalau perlu, belilah seluar levis kat pasar malam.tolong orang kita.
Ghost of 71
January 19, 2009   02:41 PM PST
 
bukan mudah nak boikot sesuka hati. boleh jatuh miskin rakyat kita dan penggangur yg berkeluarga pon akan bertambah kalau boikot sesuka hati. yg mana ada alternatif tuh, boikot lah mcm colgate.. beli la ubat gigi lain, melambak lagi. tapi kalau boikot sesuka hati. org malaysia yg kerja kat syarikat2 tuh yg ada anak bini, boleh tanam anggur la jawabnya. IBM, Intel, etc. bukan sikit orang ISLAM (bukan melayu je) yg kerja kat syarikat diorg. Jangan nak ikut perasaan je bila berkempen.
faiz nordin
January 15, 2009   10:15 AM PST
 
Afdhal,

Thanks for the info sharing. hehe
nekuromanseru
January 15, 2009   01:52 AM PST
 
"Kita menyaksikan arkitek perang Iraq, Paul Wolfotitz memusnahkan negara tersebut dengan mengorbankan ribuan rakyat dan memusnahkan tinggalan tamadun dunia. Baginya kemusnahan itu tidak mempunyai nilai lebih daripada matalamatnya tersendiri. Dalam Protokol Yahudi terdapat ungkapan antara Yahudi dengan bukan Yahudi yang dipanggil Qayyim;bagai srigala dengan kambing. Mereka boleh melakukan apa sahaja tanpa perasaan."....

aku petik dari blog nih..sgt2 menarik kalo pakcik mma minat..jom pakat2 serbu blog nih...wink wink

http://hjraffar.blogspot.com/

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments